Att vandra i skönhet i världen

Här hittar du mina tankar om världen och om Drömtiden och om vad det innebär att tänka och vandra i skönhet. Jag strävar efter att manifestera det kosmiska i det jordiska genom shamansk aktivism.

tisdag 29 december 2009

Nu finns norrshaman i bloggvärlden

Efter moget övervägande har jag nu bestämt mig för att även sätta ner en andra fot i cybervärlden. Den första satte jag ner 2004. Den heter helt enkelt norrshaman den också och där publicerar jag utförlig information om alla mina böcker, kurser och föredrag. Dessutom lägger jag där med ojämna mellanrum ut artiklar som avspeglar mitt pågående tankearbete om världen och det fördolda.
Med en blogg som komplement till hemsidan kan jag bli mer aktiv och aktuell på webben - framför allt när det gäller att sprida information om och stödja urfolkens kamp för att försvara sina kulturer och Moder Jord.
På denna blogg kommer jag att lyfta fram händelser som inte bevakas av de traditionella nyhetsmedierna och i min länksamling finns också flera alternativa medier representerade. Dessutom kan jag på bloggen bli mer aktuell i mina civilisationskritiska analyser av det som sker i det som synes ske.